geachte mensen,
ik wil hier even infomeren met wat je kan doneren en hoe,
je kan via Paypal doneren,
paypal is een handige/snellen manier om te doneren ik leg in een paar stappen uit hoe je paypal kan aanmaken en hoe je kan doneren
--> Je maakt een paypal account aan, door een rekening te openen.
--> Zet je bank gegevens erop (dit word makkelijker uitgelegd op paypal zelf)
--> Je stort via je eigen bankrekening (10, 20 euro op je bank) dat doe je via geld toevoegen dat staat onder het balkje (Mijn rekening)
--> Daarna klik je op het balkje (Geld overmaken), als je dat heb aangeklikt krijg je een paar informatie blokken, waar jij, mijn gegevens moet invullen
(gegevens): e-mail: sh0t0fm3@live.com (tip: kopier deze e-mail om miss verstanden te verkomen)
--> Je vult alles netjes in (mijn e-mail, het bedrag) en je klikt op het knopje PRIVE inplaats van het knopje koop let daar goed op, als je eenmaal op het knopje heb gedrukt klik je op het balletje met het word cadeau (dat kost je geen verzend kosten.
--> Daarna klik je op het knopje (doorgaan) dat staat onderin je scherm.
--> Dan krijg je een overzichtje wat je allemaal ingevuld heb,als nog bekijk dit goed!
--> Als je van alles zeker bent dat je het goed heb ingevuld, klik je op het balkje (Geld overmaken)
Daarna is je overdracht gelukt, dan kan ik in enkele minuten een e-mailtje binnen krijgen met de transactie is gelukt (met jouw e-mail).
dan krijg jij van mij te horen dat het is gelukt, en dan krijg jij wat je hebt gekocht.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
this dutch information will come in english information soon